fbpx
   

Житомиряни боргують водоканалу понад 60 мільйонів гривень

ЖКГ | 09:31, 18.05.2022
 Поділитися

Поділитися в

64 з половиною мільйони гривень заборгували жителі Житомира комунальному підприємству “Житомирводоканал” за спожиту воду. Це на 10 мільйонів більше, ніж у довоєнний час.

Про це Суспільному розповіла начальниця одного з управлінь “Житомирводоканалу” Алла Суслова.

За її словами, через зменшення рівня сплати за спожиті послуги, а також у зв’язку зі зростанням вартості пального “Житомирводоканал” змушений відмовитися від більшості планових робіт.

“На сьогоднішній день заборгованість споживачів складає 64 з половиною мільйони гривень, що на 10 мільйонів більше у порівнянні з сумами, які були до введення воєнного стану. Через зниження рівня сплати за спожиті послуги та дефіциту пального на заправках наше підприємство змушене відмовитися від більшості планових робіт. Наразі ми максимально концентруємо наявний ресурс на усуненні аварійних ситуацій, щоб наші споживачі цілодобово і далі мали можливість отримувати послуги з водопостачання та водовідведення”, –говорить Алла Суслова.

В Сервісному центрі “Житомирводоканалу” споживачів приймають з восьмої години ранку.

“Люди приходять до нас щодня по-різному: коли 100 чоловік, коли – 80, – говорить операторка аналітично-розрахункової роботи КП “Житомирводоканал” Валентина Шкуратівська. – Особливо великий наплив спостерігається на кінець місяця, оскільки люди приносять показники лічильників і приходять на звірку. Також споживачі міняють особові рахунки і вирішують інші свої питання”.

Окрім того, в сервісному центрі можна також сплачувати за воду, але працівники просять житомирян робити це онлайн.

“Ми просимо всіх абонентів за можливості сплачувати онлайн, але якщо такої можливості немає, то можна звертатися до нас у сервісний центр, – розповідає Алла Суслова. – У нас на прийомі працюють співробітники, які спілкуються з абонентами, а також проводять роз’яснювальну роботу з приводу тих чи інших непорозумінь або ситуацій”.