Житомирський водоканал переходить на дистанційну роботу
Поділитися в
Копіювати посилання

Комунальне підприємство «Житомирводоканал» із 7 лютого тимчасово припиняє прийом абонентів. Причина – погіршення епідситуації на підприємстві.
Про це інформує пресслужба КП «Житомирводоканал».
«У зв’язку зі значним погіршенням епідемічної ситуації на нашому підприємстві та зі вступом у дію наказу “Про попередження та реагування на надзвичайні ситуації” від 26 січня 2022 року, КП “Житомирводоканал” тимчасово припиняє здійснювати прийом абонентів. З 7 лютого ми змушені обмежити доступ до адміністративної будівлі КП “Житомирводоканал” для осіб, які не є працівниками водоканалу», – йдеться у повідомленні.
З 7 лютого буде обмежено доступ до адмінбудівлі КП “Житомирводоканал” для осіб, які не є працівниками водоканалу.
Зазначається, що буде посилено комунікацію у віддаленому доступі:
- для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання — зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 17:00): (0412) 52 01 12, 0 800 752 553.
- щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт — зателефонуйте на номер: (0412) 52 40 15, (0412) 24 08 10.
- з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника — звертайтесь за телефонами: 067 411 25 91, 095 203 20 28.