fbpx
   

Володимир Литвин представив у Новограді-Волинському свої останні роботи

Cуспільство | 10:00, 1.09.2021
 Поділитися

Поділитися в

Про це йдеться на сторінці народного депутата кількох скликань, екс-голови Верховної Ради України Володимира Литвина у Фейсбуці.

“Представив у Новограді-Волинському (26.08.21) свої останні роботи – «Президенти. Політичне лідерство: світові реалії, українська практика», «Будівничі українського національного відродження XIX-XX ст.» та «Устроители и разрушители СРСР – в одной ипостаси».

Окрім того, взяв участь у роботі педагогічної конференції у Брониківській територіальній громаді (27.08.21). Мав гарне спілкування з освітянами.

Нижче – окремі міркування перед початком нового навчального року, якими поділився на конференції:

– Епоха кардинальних змін чи викликів (економічних, екологічних, у сфері міжнародних відносин чи навіть політичному лідерстві) вимагають нової якості організації освітнього процесу. Особливо з урахуванням того, що пандемії, схоже, будуть надалі відчутніше впливати на наше повсякдення.

– Шкільна освіта має виразне жіноче обличчя. У цьому, мабуть, знаходить підтвердження спостереження вчених: дівчатка розумніші за хлопчиків. Відповідно жінки досягають більше успіхів. Однак на вершині виявляється більше чоловіків. Але освітня сфера не є для них пріоритетом.

– Проблема підручників. Раніше робота над підготовкою книжки була справою великого колективу. Нині вона фактично віддана на відкуп їх авторам. Звідси – масові нарікання на якість навчальної літератури. Особливо з гуманітарних дисциплін, куди привнесено політику.

– Недоліки дистанційного контактування. Збільшення виявів агресії через соціальні мережі.

Інтернет спростив застосування непристойностей, проклять та лайливих слів. Раніше написання листа було подією. Сьогодні писанина в соцмережах – буденна справа. Необов’язковість і неприязнь набувають характеру нормальності. Як і демонстрація нещирості й неправдивості.

Тоді як безпосередні контакти – це розуміння, що маєш справу з живою людиною, з її баченням світу, з її мотивами, переживаннями, устремліннями. Відповідно вони дозволяють співчувати, розуміти, входити в становище співрозмовника, демонструвати банальну людську тактовність.

В реальності ми дедалі гірше відчуваємо стан іншої людини, сенси її життя й діяльності. Відповідно, й нас гірше розуміють.

– Переконаний, нам є що обстоювати: життєві й професійні покликання, свою залученість в освітянську справу. Обстоювати свої досягнення та своє право на гідне оцінювання того, що робимо. Самовіданно і чесно! Відданість школі як релігія – кожному воздасться по вірі його” – йдеться у повідомленні.