fbpx
   

У Житомирі поки не беруться за латання ям на дорогах

Інфраструктура | 16:59, 6.03.2021
 Поділитися

Поділитися в

З настанням весни на житомирських дорогах з’явились ями, глибиною інколи в половину висоти колеса легкового автомобіля. Кореспонденти Суспільного дізнавались, коли почнуть латати дороги, та коли бруд та вибоїни замінить свіжий асфальт.

На певних ділянках доріг Житомира врятувати ходову автівки від пошкоджень можуть лише навички екстремального водіння. Водії кажуть, що безпека машини напряму залежить від частоти обертання керма та реакції керманича.

Ірина працює таксисткою. Жінка каже, якщо центральними дорогами можна проїхати без проблем, то другорядних вулиць не витримує жодне авто. Ірина зізнається, що половину заробітку витрачає на ремонт ходової:

“Довелось половину того, що заробила, витратити на ремонт. Утримання машини у нормальному стані на наших дорогах коштує чимало. Ями бувають такого розміру, що можна колеса там і залишити”.

Виїзд у місто для Андрія Яковця теж стає справжньою пригодою, адже весною його провулок перетворюється на болото, де часто неможливо пройти пішки. Чоловік жартує, що за кілька років став справжнім фахівцем з офф-роуду:

“Болото таке, що дном машини просто знімаєш його, дном по болоту і повзеш. Це ж не ліс якийсь, а місто Житомир, а живемо гірше, ніж у лісі. В лісі у лісників кращі дороги, ніж у нас у провулку. Можна подивитись на мої колеса, буксуєш – заїхати взагалі не можна, лопатою копаєш це болото, щоб заїхати у двір”.

Раптове зникнення асфальту з житомирських вулиць помітили і у патрульній поліції. Правоохоронці кажуть, що незабаром почнуть обстежувати шляхи міста та надавати приписи про усунення ямковості, а поки просять водіїв враховувати, що яма на дорозі може спричинити не лише пошкодження ходової, а й серйозну ДТП.

Речник Патрульної поліції області Ігор Іванюк погоджується, що стан вулично-шляхової мережі суттєво погіршився:

“Закликаємо водіїв бути максимально уважними за кермом, не перевищувати швидкість, тому що ями на дорогах впливають на аварійність, та внаслідок їх можуть виникати ДТП”.

У міській раді Житомира кажуть, що вже почали засипати ями минулорічним зрізаним асфальтом – це вимушений тимчасовий захід, адже гарячий асфальт поки не можуть використовувати через погоду. Щойно середньодобова температура перевищить 10 градусів – візьмуться за активне латання вибоїн.

“Це тимчасовий захід, станом на сьогодні (5 березня – ред.) гарячий асфальт надзвичайно дорого використовувати, місту це обійдеться у дуже великі кошти, – каже керівник управління автошляхів Житомира Володимир Мазур, – тому прийняли рішення про такі тимчасові заходи усунення аварійності. Розпочати ремонт гарячою асфальтною сумішшю можна буде за середньодобової температури плюс 10 градусів”.