fbpx
   

У Житомирі офіційно запрацював “Прозорий офіс”

Cуспільство | 12:36, 7.06.2021
 Поділитися

Поділитися в

Після майже тримісячної роботи «у тестовому режимі» Прозорий у Житомирі запрацював офіційно. Про це інформує Житомирська міська рада.

Тепер житомиряни мають змогу отримати близько 400 послуг. На першому поверсі – адміністративні, на другому – соціальні. Для зручності – електронна система управління чергою. На табло – номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця. Для доступності людей з інвалідністю – пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих. Для найменших відвідувачів – дитяча кімната. Окрім того, тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн.

Зазначимо, що незабаром у «Прозорому офісі» здійснюватимуть прийом ветеранів війни. Житомирська міська рада та Міністерство у справах ветеранів України реалізовуватимуть перший в Україні пілотний проєкт «Адмінсервіс Ветеран».

За час роботи в тестовому режимі 12 тисяч житомирян вже скористалися тут послугами – адміністративними та соціальними; з питань пенсійного забезпечення; з питань оформлення паспортних документів громадян України та для виїзду за кордон; з реєстрації/зняття з місця проживання.

Загальна вартість «Прозорого офісу» складає 79,4 млн грн, з яких 36,1 млн грн – бюджет громади. 18 млн грн – кошти Міністерства соціальної політики України та 24,8 млн грн – Державного фонду регіонального розвитку.