fbpx

Житомирський ЦНАП відновлює прийом громадян

Cуспільство | 14:21, 21.05.2020
 Поділитися

Поділитися в

З 25 травня Центр надання адміністративних послуг  поступово відновлює прийом відвідувачів за попереднім записом фізичних та юридичних осіб.

Про це повідомляє Житомирська міська рада.

В умовах дії обмежень прийом відвідувачів здійснюватиметься тільки для мешканців Житомирської міської ОТГ за наступним графіком: з понеділка по п’ятницю – з 9.00 до 18.00 (обідня перерва: з 13.00 до 14.00).  Попередній запис здійснюватиметься за номерами телефонів: 067-411-60-20,   (0412) 47-06-15.

Звертаємо увагу відвідувачів, що робота Центру організовуватиметься з  дотриманням вимог Постанови головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16, а саме:

  •  Працівники та відвідувачі допускатимуться до приміщення тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно.
  • Прийом здійснюватиметься виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами. Очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням соціальної  дистанції  – 1,5 м.
  • На вході до приміщення буде організовано місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками.
  • Одночасне перебування відвідувачів дозволяється з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування.
  • Дистанція між місцями надання послуг  має становити  не менше 1,5 метрів.

Державним реєстраторам департаменту реєстрації міської ради здійснюватиметься прийом:

  •  фізичних та юридичних осіб, які зареєстровані на території Житомирської міської об’єднаної територіальної громади, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  •  фізичних осіб, які зареєстровані на території Житомирської міської об’єднаної територіальної громади, з питань державної реєстрації фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, місцезнаходженням яких є м.Житомир або с.Вереси.

Також в умовах дії обмежувальних заходів Центр надання адміністративних послуг міської ради та департамент реєстрації міської ради надають  консультації громадянам та суб’єктам господарювання з наступних питань за телефонами:

  • щодо адміністративних послуг, визначених переліком, затвердженим рішенням Житомирської міської ради від 30.05.2013 № 545 «Про затвердження Положення та Регламенту центру надання       адміністративних послуг Житомирської міської ради» (зі змінами): (0412) 47-06-15, 47-46-69, 47-46-68, 067-411-60-20;
  • щодо адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: (0412) 42-01-75;
  • щодо адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців: (0412) 42-01-70.